تصادفی که کارآگاهان را به جاعلان حرفه ای رساند

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 دزد و یک جاعل حرفه ای اسناد و مدارک و مهرهای دولتی اطلاع داد و گفت: از مخفیگاه یکی از دزدان ابراز و آلات جعل کشف شد.

تصادفی که کارآگاهان را به جاعلان حرفه ای رساند

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: چهارم آذر ماه سال جاری وقوع یک فقره تصادف در خیابان بوعلی به ماموران کلانتری 169 مشریه اعلام و عوامل گشت کلانتری 169 مشیریه برای آنالیز موضوع در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی مزدا با نیوجرسی خیابان (بلوک) برخورد نموده است و راننده خودروی مزدا خانم جوانی 25 ساله به نام مهین است.

وی عنوان داشت: آنالیز اولیه عوامل کلانتری حکایت از این داشت که خودروی مزدا سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد که در همین هنگام عوامل گشت کلانتری متوجه حضور مشکوک یک دستگاه خودروی پراید در محل حادثه شدند. پس از استعلام تعیین می گردد خودروی پراید نیز سرقتی است.

اختیاری گفت: عوامل کلانتری راننده خودروی پراید که مردی جوان 30 ساله به نام وحید بود را به همراه مهین دستگیر و پس از توقیف خودروها به کلانتری انتقال دادند.

این مقام پلیسی ادامه داد: پس از تحقیقات مقدمانی پرونده برای رسیدگی تخصصی با موضوع دستگیری دو دزد خودرو و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کارآگاهان هر دو متهم را تخت بازجوئی اولیه قرار دادند، گفت: مهین که سعی می کرد، هرگونه ارتباط با وحید را انکار کند ولی در ادامه تحقیقات تخصصی اظهار کرد همسر موقت وحید است و هر دو خودروی سرقتی را از دو شخص به نام های حسام و رحیم گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه وحید کلیه اظهارات مهین را تایید و بیان کرد از سرقتی بودن خودورها اطلاع داشته اند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس، مخفیگاه حسام شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی حسام در نوزدهم آذر ماه در محفیگاهش در محدوده خیابان نبرد دستگیر شد.

وی ابراز داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه رحیم در حوالی خیابان پاسدار گمنام شناسایی و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری پیمان به مخفیگاه وی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رحین در مخفیگاهش دستگیر شد، اضافه نمود: در بازرسی از منزل وی کارآگاهان یک دستگاه کیس رایانه، دو دستگاه پرینتر رنگی و سیاه و سفید HP، تعداد فراوانی مهرهای جعلی مربوط به سازمان ها و ادارات دولتی مستقر تهران، ملارد، کن، مشهد کشف کردند. چهارمین متهم پرونده نیز به اتهام سرقت و جعل و استفاده از اسناد مجعول به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کشف جرئیات پرونده ادامه دارد گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جعل و ساخت مهرهای مختلف اعتراف نموده است. در حال حاضر با دستور مقام قضائی هر 4 متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 660

به "تصادفی که کارآگاهان را به جاعلان حرفه ای رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادفی که کارآگاهان را به جاعلان حرفه ای رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید