تراکتور تیم باکیفیتی است، بازی سختی در دربی تبریز داریم

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، حمید عبداللهی عصر امروز آدینه قبل از ملاقات تراکتور مقابل ماشین سازی در چارچوب هفته بیست ونهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی سختی برابر تراکتور داریم و دربی تبریز سخت است.

تراکتور تیم باکیفیتی است، بازی سختی در دربی تبریز داریم

وی با اشاره به اینکه امیدوارم بازیکنان ماشین نکات گفته شده را فردا در میدان پیاده نمایند، اضافه کرد: دو تیم تبریزی لیگ برتر کیفیت بالایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه سه کاپیتان تیم ملی در تیم تراکتور حضور دارند، اضافه کرد: آنها از سطح توانایی بالایی برخوردار هستند و این کار ما را سخت می نماید.

عبداللهی در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: شاهین توکلی را به دلیل محرومیت و شاهین ثاقبی را به دلیل محرومیت نداریم. چند مصدوم دیگر نیز داریم که کوشش می کنیم به بازی برسانیم.

وی همچنین در ادامه به دلایل گل خوردن تیمش در دقایق پایانی اشاره داشت و ابراز کرد: ماشین سازی در دوران شیوع ویروس کرونا خوب تمرین نکرد و این به میزان آمادگی بازیکنان لطمه زد و باعث می گردد تیم در دقایق پایانی گل دریافت کند.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گل زدن تابع توانایی بازیکنان و نبوغ مهاجمان است، اضافه کرد: ارائه بازی زیبا و ایجاد موقعیت گل بر عهده مربیان است. برای اینکه شما یک گلزن بسازید و یا سطح آن ارتقا دهید احتیاج به زمان دارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1173

به "تراکتور تیم باکیفیتی است، بازی سختی در دربی تبریز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور تیم باکیفیتی است، بازی سختی در دربی تبریز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید