ترامپ وعده داد: ترسناک ترین تجهیزات نظامی در راه هند!

به گزارش شاتر عکاسی، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا که امروز دوشنبه برای انجام سفر رسمی به هند وارد فرودگاه حیدرآباد شده است، بر آمادگی واشنگتن برای فروش بهترین و ترسناک ترین تجهیزات نظامی به دهلی نو تاکید نمود.

ترامپ وعده داد: ترسناک ترین تجهیزات نظامی در راه هند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به محض ورود به هند از آمادگی کشورش برای فروش تسلیحات به هند سخن گفته و به چین سیگنال فرستاده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در فرودگاه شهر احمد آباد در هند با استقبال نارندرا مودی روبرو شد و رسما اولین سفر خود به این کشور در مقام رئیس جمهور را شروع نموده است.

به گزارش رویترز، ترامپ بعد از ورود به هند به بازاریابی برای تسلیحات و تجهیزات نظامی آمریکایی دست زده و از کالاهای ساخت کشورش تمجید نموده است.

رئیس جمهور آمریکا بر عزم واشنگتن برای تقویت تجارت با دهلی نو تاکید نموده و از آمادگی آمریکا برای فروش تجهیزات نظامی مختلف شامل پهپاد، بالگرد و سیستم های موشکی خبر داده است.

ترامپ طبق عادت چند سال اخیر خود در مقام ریاست جمهوری آمریکا، امروز در هند به تمجید و تعریف از تسلیحات و تجهیزات آمریکایی پرداخته و آنها را بهترین و ترسناک ترین تجهیزات نظامی در دنیا خوانده است.

به گفته دونالد ترامپ، آمریکا و هند در مراحل اولیه حصول به یک توافق تجاری فوق العاده هستند.

اعلام آمادگی رئیس جمهور آمریکا برای فروش بهترین تجهیزات نظامی به هند در شرایطی انجام شده که پیشتر مقام های دو کشور بارها بر مواضع مشترکشان در زمینه مقابله با نفوذ چین در منطقه ایندوپاسیفیک تاکید نموده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 839

به "ترامپ وعده داد: ترسناک ترین تجهیزات نظامی در راه هند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ وعده داد: ترسناک ترین تجهیزات نظامی در راه هند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید