ترامپ از وقوع اتفاقاتی در ونزوئلا اطلاع داد

به گزارش شاتر عکاسی، ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفت که اتفاقاتی درباره ونزوئلا رخ خواهد داد اما به جزئیات طرح ها و اقدامات احتمالی خود درباره آن کشور اشاره ای نکرد.

ترامپ از وقوع اتفاقاتی در ونزوئلا اطلاع داد

ترامپ روز آدینه در مصاحبه ای با شبکه اسپانیایی زبان نوتیسیاس تلموندو گفت: چیزهایی درباره ونزوئلا رخ خواهد داد. این تنها چیزی است که می توانم به شما بگویم.

آمریکا از یک سو تحریم های شدیدی علیه ونزوئلا وضع نموده و از سوی دیگر، خوان گوایدو رهبر مخالفان را به عنوان رییس جمهوری موقت آن کشور به رسمیت شناخته است.

با این حال، ونزوئلا همچنان از حمایت نیروهای مسلح و کشورهایی مانند چین و روسیه برخوردار است. این کشورها از تحریم ها و سیاست های آمریکا در قبال ونزوئلا بشدت انتقاد نموده اند.

نیکولاس مادور رییس جمهوری ونزوئلا همیشه آمریکا را به کوشش برای توطئه علیه دولت خود و کشورش متهم نموده است.

دولت ونزوئلا دو ماه پیش اظهار داشت که اقدام مزدوران تروریست برای ورود به وسیله کلمبیا به این کشور را خنثی و دو فرد آمریکایی را در این رابطه دستگیر نموده است.

تلویزیون ونزوئلا ویدیویی از اعترافات یک نظامی سابق آمریکایی منتشر کرد که گفته بود با یک شرکت امنیتی در ایالت فلوریدا قرارداد بسته است تا گروهی از معارضان ونزوئلایی را در کلمبیا آموزش دهد.

این نظامی سابق آمریکایی که لوک دنمان نام دارد، همچنین گفت که هدف وی از آموزش این دسته از معارضان، آن بود تا آنها را برای تصرف فرودگاه کاراکاس و اسیر کردن مادورو آماده کند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1128

به "ترامپ از وقوع اتفاقاتی در ونزوئلا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از وقوع اتفاقاتی در ونزوئلا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید