تبریک تزریق 100 میلیون دُز واکسن، دولت در حوزه سلامت رکورد زد

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت تزریق 100 میلیون دُز واکسن با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند و این موفقیت را به وی تبریک گفت.

تبریک تزریق 100 میلیون دُز واکسن، دولت در حوزه سلامت رکورد زد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در تماس تلفنی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در کشور در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و بعلاوه با قدردانی از کوشش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم یکصد میلیون دوز تزریق را به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر ایشان در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

وی در این گفتگوی تلفنی بعلاوه آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس احتیاج های اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اظهار داشت.

وزیر امور خارجه با اشاره به دستور رئیس جمهور در آغاز به کار دولت به وزارتخانه های امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام 100 میلیون دوز واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1908

به "تبریک تزریق 100 میلیون دُز واکسن، دولت در حوزه سلامت رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک تزریق 100 میلیون دُز واکسن، دولت در حوزه سلامت رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید