بیماران مبتلا به کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت در هتل ها پذیرش شدند

به گزارش شاتر عکاسی، معان گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پذیرش بیماران در هتل ها برای طی دوران نقاهت بیماری کرونا اطلاع داد.

بیماران مبتلا به کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت در هتل ها پذیرش شدند

ولی تیموری گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه ستاد ملی کرونا از وزارت میراث فرهنگی درخواست کرد تا هتل ها اقدام به پذیرش بیماران کرونایی بکنند که، دوره درمان آنها در بیمارستان به سرانجام رسیده و احتیاج به طی دوره نقاهت دارند و امکان استراحت در منزل را ندارند و باید به هتل بروند. هم اکنون بعضی از هتل اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان این که اعلام پذیرش این بیماران در هتل بر اساس رضایت هتل داران بوده است، گفت: ما لیست هتل هایی که امکان پذیرش این گونه بیماران را دارند به وزارت بهداشت ارائه دادیم.

تیموری اضافه کرد: این هتل ها در تمام استان ها هستند و هم اکنون بعضی از هتل ها در شهرستان ها پذیرش این بیماران را شروع نموده اند. ولی در تهران هنوز پذیرش بیمار کرونایی را در هتل ها شروع نکردیم. قرار است تمام نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع این بیماری در هتل ها رعایت گردد و در این راستا وزارت بهداشت مواد ضد عفونی کننده در اختیار هتل ها قرار می دهد.

وی اضافه کرد: قرارداد اقتصادی این هتل ها از سوی هتل ها با خود وزارت بهداشت منعقد می گردد.

منبع: ایرنا

منبع: چمدان
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 903

به "بیماران مبتلا به کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت در هتل ها پذیرش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران مبتلا به کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت در هتل ها پذیرش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید