بویینگ 737 مکس دوباره مجوز پرواز می گیرد ، افقی تازه برای آینده بویینگ

به گزارش شاتر عکاسی، بوئینگ 737 مکس پس از نزدیک به دو سال، ممکن است به زودی بار دیگر به آسمان برود.

بویینگ 737 مکس دوباره مجوز پرواز می گیرد ، افقی تازه برای آینده بویینگ

خبرنگاران - اداره هواپیمایی فدرال (FAA) بار دیگر مجوز پرواز هواپیمای بوئینگ را برای حمل مسافر صادر کرد. تقریباً دو سال پس از زمینگیر شدن هواپیما پس از دو سانحه مرگبار، یک پرواز Lion Air در 29 اکتبر 2018 و یک پرواز شرکت هواپیمایی اتیوپی پرواز در 10 مارس 2019. FAA در بیانیه ای که به اشتراک گذاشت بیان کرد: طراحی و صدور گواهینامه این هواپیما شامل سطح بی سابقه ای از بررسی های مشترک و مستقل مقامات هواپیمایی در سراسر جهان بود. این تنظیم کنندگان اظهار داشته اند که تغییرات طراحی بوئینگ، همراه با تغییر رویه های خدمه و پیشرفت های آموزشی، به آنها اطمینان می دهد که هواپیما را برای پرواز در کشورها و مناطق مربوطه معتبر ارزیابی کنند. FAA بوئینگ 737 مکس را دوباره پس از آنکه ناظران هواپیمایی این جت مسافربری را در مارس 2019 زمین گیر کردند، کنار گذاشت و تقریبا 400 جت را روی زمین پارک کرد.

بیشتر بخوانید: معایب جدید در هواپیمای 737 مکس

اما، این بدان معنا نیست که شما دیگر 737 مکس را سوار نخواهید شد. همانطور که CNN توضیح داد، FAA تغییرات لازم را در 737 Max شناسایی کرده است و خلبانان باید قبل از رفتن به کابین خلبان آموزش های تکمیلی را ببینند.

این فرایند بسته به خطوط هوایی ممکن است هفته ها تا ماه ها طول بکشد.

طبق گزارش CNBC، هواپیمایی آمریکا قرار است اولین خط هوایی آمریکایی باشد که در انتها سال جاری 737 مکس را به سرویس بازمی گرداند.

انتظار می رود که یونایتد ایرلاینز و هواپیمایی ساوت وست پس از مدتی در سال 2021 این فرایند را دنبال کنند. در حالی که به احتمال زیاد بوئینگ از این خبر راضی است، اعضای خانواده قربانیان دو تصادف 737 مکس اینگونه نیستند.

بیشتر بخوانید : فاجعه برای نسل چهارم محبوب ترین هواپیمای مسافری جهان

مایکل استومو، پدر سامایا رز استومو که در حادثه سقوط هواپیمایی اتیوپی در مارس 2019 درگذشت، به CNN گفت: این هواپیما ذاتاً ناپایدار است و آنها تا به امروز مشکل آن را برطرف نکرده اند مردم نباید در آینده از این هواپیما استفاده کنند.

دیوید کالهون، مدیر ارشد اجرایی شرکت بوئینگ، به CNN گفت: ما هرگز زندگی های از دست رفته در دو حادثه دلخراش را که منجر به تصمیم به تعلیق پرواز این هواپیما شد، فراموش نخواهیم کرد.

این رویدادها و درسی که ما در نتیجه آموخته ایم شرکت ما را تغییر شکل داده و بیشتر توجه ما را به ارزش های اصلی ایمنی، کیفیت و یکپارچگی متمرکز کرده است.

منبع : msn

منبع: چمدان
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1350

به "بویینگ 737 مکس دوباره مجوز پرواز می گیرد ، افقی تازه برای آینده بویینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویینگ 737 مکس دوباره مجوز پرواز می گیرد ، افقی تازه برای آینده بویینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید