بهره برداری از 504 واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مراسم افتتاح و کلنگ زنی و پروژه های روبنایی شهر جدید هشتگرد شامل 2 مدرسه، 2 مسجد، 2 زمین ورزشی و یک سالن چند منظوره ورزشی با حضور احمداصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار گردید.

بهره برداری از 504 واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

لازم به ذکر است در این مراسم 504 واحد مسکن مهر نیز بهره برداری و به متقاضیان تحویل داده شد.

مهدی راهنمایی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در این مراسم با تاکید براینکه هشتگرد یکی از نخستین شهرهای شروعکننده عملیات اجرایی پروژه های روبنایی در بین سایر شهرهای جدید بوده است گفت: تمایل مردم برای سکونت در این شهر جدید در ابتدا بسیار زیاد بود ولی متاسفانه به دلیل مسائل بی شمار جهت افزایش ترافیک مسیر بین هشتگرد و شهرهای کرج و تهران روز به روز شاهد کاهش این استقبال بودیم.

وی ادامه داد: امید داریم با پیگیری های انجام گردیده در حوزه های ملی و استانی طی ماه های آینده شاهد رشد و جهش این شهر جدید به خصوص در بخش ریلی و جاده ای باشیم.

راهنمایی در ادامه تکمیل قطار برقی هشتگرد-گلشهر را از مهمترین پروژه های مورد پیگیری در این شهر جدید اعلام نمود و گفت: کوشش داریم طی هفته های آینده مابقی اعتبار ابلاغی برای تکمیل این پروژه را دریافت و روزشمار افتتاح آن را در محل پروژه نصب کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پروژه های بزرگراه همت و افتتاح آن تا شهر کرج و همچنین کنارگذر جنوبی تهران را از پروژه های مهم و اولویت دار هشتگرد برشمرد و گفت: قطعا با اجرای این پروژه ها وضعیت ترافیک هشتگرد برطرف گردیده و روند کند رشد آن بهتر خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول با تامین آب شرب هشتگرد از محل سد طالقان معضل بیشتر استان در این حوزه برطرف گردیده و این شهر قابلیت پاسخگویی به احتیاج آب شرب 300 هزار نفر را خواهد داشت.

وی، راهنمایی تصویب و پهنه بندی حریم شهر جدید هشتگرد، واگذاری 150 هکتار زمین برای ساخت شهرک صنعتی 2 هشتگرد و تکمیل مسکن مهر را از دیگر پروژه های اولویت دار این شهر اعلام کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح 51 میلیارد تومان پروژه و همچنین کلنگ زنی 455 میلیارد تومان طرح بودیم که شروع عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی اقشار متوسط از جمله آن به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 40

به "بهره برداری از 504 واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 504 واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید