بشار رسن رقیب جدی علی کریمی در القطر

به گزارش شاتر عکاسی، اگرچه پست و منطقه بازی بشار رسن و علی کریمی متفاوت است، اما با توجه به تعداد سهمیه های بازیکنان آسیایی القطر، ممکن است بشار رسن صندلی کریمی را به خطر بیاندازد

بشار رسن رقیب جدی علی کریمی در القطر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه هنوز باشگاه القطر نام بشار را به عنوان خرید قطعی خود اعلام ننموده، اما شنیده می گردد بشار رسن طی روز های آینده قراردادش را با این تیم قطری امضا خواهد نمود.

القطری که در ابتدای فصل علی کریمی را به همراه بازیکنانی، چون اوکپتو و بلایلی نیجریه ای جذب کرد، به حدی پیروز ظاهر شده که از ابتدای فصل خودش را بالا کشیده و امروز در رتبه چهارم جدول جا خوش نموده است. تیمی که بی شک حالا با بشار رسن قوی تر از قبل خواهد بود و می تواند به رتبه های بالای جدول نیز چشم بدوزد.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، هر تیم 3+1 بازیکن به عنوان سهمیه خواهد داشت که آن یک سهمیه باید آسیایی باشد. القطر تا به این جای کار، یک بازیکن الجزایری، یک بازیکن نیجریه ای، یک بازیکن مراکشی و یک بازیکن اسپانیایی را به عنوان 4 بازیکن غیر آسیایی جذب نموده که در صورت حضور بشار رسن، این بازیکن عراقی به همراه علی کریمی و دو بازیکن اردنی به نام البسطامی، 4 بازیکن آسیایی القطر خواهند بود.

حال اگر القطر درخشش خود را ادامه دهد و به لیگ قهرمانان آسیا برسد، در بازی های آسیایی تنها ملزم به استفاده از یکی از این 4 بازیکن آسیایی خواهد بود که بی تردید بین بشار رسن و علی کریمی یک نفر باید بازی کند. اگرچه پست و منطقه بازی بشار رسن و علی کریمی متفاوت است، اما با توجه به تعداد سهمیه های بازیکنان آسیایی القطر، ممکن است بشار رسن صندلی کریمی را به خطر بیاندازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1354

به "بشار رسن رقیب جدی علی کریمی در القطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن رقیب جدی علی کریمی در القطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید