بازداشت 200 تن در اعتراضات پاریس

به گزارش شاتر عکاسی، بنابر اعلام پلیس پایتخت فرانسه تا به امروز 200 نفر در جریان تظاهرات امروز، شنبه جلیقه زردها در پاریس دستگیر شده اند.

بازداشت 200 تن در اعتراضات پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس پاریس بیان کرد که در جریان تظاهرات امروز معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زردها

در بیانیه پلیس پایتخت فرانسه در توییتر آمده است: تا ساعت 15:00 (به وقت محلی) نیروهای امنیتی در جریان تظاهرات امروز 200 نفر را دستگیر و 35 نفر را جریمه نموده اند.

بنابر اعلام کانال تلویزیونی BFMTV، پنجاه و چهار نفر از دستگیرشدگان به بازداشتگاه منتقل شدند.

پیش از این اعلام شده بود که با شروع اعتراضات جلیقه زردها در حوالی میدان واگرام در منطقه 17 پاریس، پلیس از گاز اشک آور استفاده نموده است. اولین معترضان حدود ساعت 10.00 (12.30 به وقت تهران) برای این تظاهرات تجمع کردند.

در ابتدا، جو این اعتراضات آرام بود اما با گذشت مدت زمانی، افراد پرخاشگر به این اعتراضات پیوستند؛ آنها به سمت پلیس سنگ پرتاب کردند، سطل های زباله را به آتش کشیدند؛ در پاسخ، مأموران اجرای قانون از گاز اشک آور استفاده کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1179

به "بازداشت 200 تن در اعتراضات پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 200 تن در اعتراضات پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید