انگلیس به فینال یورو 2020 رسید

به گزارش شاتر عکاسی، تیم ملی فوتبال انگلیس با برتری دو بر یک برابر دانمارک، حریف ایتالیا در فینال یورو2020 شد.

انگلیس به فینال یورو 2020 رسید

به گزارش خبرنگاران، در جریان مرحله نیمه نهایی یورو2020، تیم ملی فوتبال انگلیس از ساعت 23:30 به مصاف دانمارک رفت که این دیدار در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به انتها رسید و در دو وقت 15 دقیقه ادامه پیدا کرد. در ادامه هری کین از روی نقطه پنالتی گل برتری را برای انگلیس به ثمر رساند تا این تیم با برتری دو بر یک به فینال یورو 2020 صعود کند و خود را برای مصاف با ایتالیا آماده کند.

برای دانمارک در این دیدار دامسگارد در دقیقه 30 گلزنی کرد و گل های انگلیس را هم سیمون کیائر (گل به خودی) در دقیقه 39 و هری کین در دقیقه 103 به ثمر رساندند.

در آغاز این دیدار بازی پر افت و خیزی را از هر دو تیم دیدیم و در همان دقایق فرصت های خوبی روی دروازه ها خلق شد. انگلیسی ها که لحظه به لحظه بر حملات خود اضافه می کردند، روی یک اشتباه در دقیقه 29 یک ضربه ایستگاهی را تقدیم حریف کردند و در ادامه دامسگارد با استفاده از این فرصت با یک ضربه ایستگاهی زیبا، دروازه انگلیس را باز کرد. در ادامه سفیدپوشان انگلیس بر شدت حملات خود اضافه کردند. در دقیقه 39 روی یک ارسال مدافع دانمارک دچار اشتباه شد و توپ پس از برخورد به پایش وارد دروازه خودی شد.

نیمه دوم این دیدار با وجود این که فرصت های زیادی روی دروازه خلق شد، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان نتیجه یک بر یک در 90 دقیقه به انتها برسد و در دو وقت اضافه پیگیری شود. در وقت های اضافه در دقیقه 102، رحیم استرلینگ درون محوطه جریمه دانمارک نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه پنالتی ای که هری کین به ثمر رساند را اشمایکل برگرداند اما توپ برگشتی را کین به گل تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1733

به "انگلیس به فینال یورو 2020 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به فینال یورو 2020 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید