امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در محورهای برفگیر گیلان

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان، محور رودبار به منجیل و اسالم به خلخال خبر داد.

امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در محورهای برفگیر گیلان

سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش برف شدید در محورهای کوهستانی گیلان، گفت: در پی بارش برف در راستا سیاهکل به دیلمان گردنه لاریخانی، محور اسالم به خلخال و رودبار به منجیل تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شده که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان عوامل امدادی جمعیت هلال احمر راهی منطقه ها مذکور شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی به مسافرین و خودروهای گرفتار اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به عملیات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این عملیات در ظهر روز جاری آغاز و با فعالیت نجاتگران بیش از دو ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، راستا بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

وی تاکید کرد: هموطنان جهت طی عبور از این راستا حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

غلامی، ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن 112(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1983

به "امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در محورهای برفگیر گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در محورهای برفگیر گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید