اظهارات وزیر خارجه عمان درباره لغو ویزا با ایران ، مونسان: هزینه ویزا را حذف کنید ایرانی ها به عمان می آیند

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر خارجه عمان در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به روابط خوب دو ملت ایران و عمان، گفت: لغو ویزا با جمهوری اسلامی ایران را آنالیز می کنیم.

اظهارات وزیر خارجه عمان درباره لغو ویزا با ایران ، مونسان: هزینه ویزا را حذف کنید ایرانی ها به عمان می آیند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

خبرنگاران - یوسف بن علوی در دیدار با علی اصغر مونسان گفت: ما رابطه بسیار قدیمی با ایران داریم. هر بار به ایران سفر می کنم احساس می کنم در کشور خودم هستم و هر فرد در کشور خود احساس راحتی دارد.

وی از آنالیز طرح لغو ویزا با جمهوری اسلامی ایران با این کشور اطلاع داد و گفت: مهم ترین موضوع، گردشگری درمانی است؛ بسیاری از مردم عمان به جنوب ایران به ویژه شیراز سفر می نمایند.

وزیر خارجه عمان اضافه نمود: توانمندی های پزشکی ایران بسیار بالاست و مردم ما ترجیح می دهند برای درمان به ویژه چشم به ایران سفر نمایند.

یوسف بن علوی اضافه نمود: مردم ما به تایلند و هند هم برای درمان سفر می نمایند اما ترجیح می دهند برای درمان به ایران بروند. عمانی ها اطلاع زیادی در زمینه پیوند کلیه ندارند چه بسا یک بیمار چند ماه برای پیوند کلیه منتظر می ماند تا داوطلبی پیدا گردد و این خوب است که شما به سطح بالای درمانی دست پیدا نموده اید.

  • تبلیغ سفر ارزان عمانی ها به ایران | تور 6 روز و 5 شب ایران فقط 125 دلار!

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران نیز با بیان اینکه از شما برای تسهیل صدور ویزا تشکر می کنم گفت: ما هم با کوشش های وزارت خارجه ویزا را برای عمانی ها لغو کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم صنعت گردشگری بین دو کشور در حال رشد است ما حدود 8 میلیون گردشگر خروجی داریم بخش زیادی از آنها به کشورهای منطقه سفر می نمایند؛ علاقه مند هستیم بخش زیادی از آنها به عمان سفر نمایند و به شکل متقابل تعداد بیشتر گردشگران عمانی را در ایران ببینیم.

مونسان اضافه نمود: اگر هزینه های ویزا حذف گردد حضور بیشتر گردشگران ایرانی در عمان را به همراه خواهد داشت. ما هم اکنون با ترکیه لغو ویزا دو جانبه داریم که بخش های زیادی از گردشگران ایرانی را جذب خود نموده است.

منبع: چمدان
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 415

به "اظهارات وزیر خارجه عمان درباره لغو ویزا با ایران ، مونسان: هزینه ویزا را حذف کنید ایرانی ها به عمان می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات وزیر خارجه عمان درباره لغو ویزا با ایران ، مونسان: هزینه ویزا را حذف کنید ایرانی ها به عمان می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید