استقلال انتظارات را برآورده نکرده است، نباید بهانه به AFC بدهیم

به گزارش شاتر عکاسی، پرویز مظلومی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص عملکرد استقلال در هفته های اخیر گفت: آبی پوشان برابر فولاد خوزستان نتیجه خوبی به دست نیاوردند و متأسفانه انتظاراتی را که از استقلال در این فصل می رفت را برآورده نکرده اند اما امیدوارم در هفته های بعد لیگ، استقلال بتواند با بازی های زیبا و نتایج خوبی که به دست می آورد، خود را به بالای جدول رسانده و در خاتمه هم به قهرمانی دست پیدا کند.

استقلال انتظارات را برآورده نکرده است، نباید بهانه به AFC بدهیم

وی درباره دیدار استقلال برابر السد قطر گفت: بازی های آسیایی با داخلی تفاوت های بسیاری دارد، در لیگ قهرمانان هیچ کس حق اشتباه ندارد و همه باید بدون اشتباه و با قدرت بازی نمایند تا بتوانند در تهران کار را تمام نموده و بازی برگشت در قطر را با یک مدیریت خوب و بدون شکست به خاتمه برسانند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: بازیکنان باید با آرامش کامل پا به این بازی بگذارند، استرس را از خود دور نموده و یک بازی منطقی را ارائه نمایند تا بتوانند یک نتیجه خوب را در بازی رفت کسب نمایند؛ البته هواداران هم در کنار آنان هستند و اجازه نمی دهند آنها احساس تنهایی نمایند.

مظلومی توضیح داد: استقلال با حریف سرسختی بازی دارد و باید یک دفاع منطقی را مقابل بازیکنان حرفه ای السد قرار دهد؛ البته خارجی های استقلال هم باید خودشان را نشان دهند تا بتوانند در ترکیب استقلال جایی ثابت پیدا نمایند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی هم گفت: الحاجی گرو در بازی قبل نشان داد می تواند رفته رفته بهتر گردد اما هنوز از طارق همام و نیومایر، عملکرد خاصی ندیده ایم البته این دو بازیکنان خوب و قابلی هستند و مطمئناً اگر در استقلال با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند، می توانند در موفقیت های استقلال نقش مؤثری داشته باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که گفته گردیده است شما یکی از گزینه های سرمربیگری ماشین سازی تبریز هستید، اضافه نمود: چنین چیزی صحت ندارد، هیچ کسی با من صحبت ننموده و من از این موضوع بی خبر هستم.

مظلومی در خاتمه اظهار داشت: دوشنبه روز هواداران است، مطمئن هستم که آنان پرشورتر از قبل به استادیوم خواهند آمد و تیم خود را تشویق خواهند کرد تا استقلال بتواند به یک پیروزی خوب و پرگل مقابل السد قطر دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 21

به "استقلال انتظارات را برآورده نکرده است، نباید بهانه به AFC بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال انتظارات را برآورده نکرده است، نباید بهانه به AFC بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید