استراماچونی پس از شکست مقابل ماشین سازی از کوره در رفت

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین سازی با ناراحتی در نشست خبری حاضر شد.

استراماچونی پس از شکست مقابل ماشین سازی از کوره در رفت

به گزارش خبرنگاران، استقلال امروز (آدینه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین سازی با یک گل مغلوب شد. آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست پس از این دیدار، با عصبانیت اظهار کرد: این موضوع برای من قابل قبول نیست که پس از دو ماه کار سخت در ایران و اولین مسابقه یک مربی ایتالیایی در لیگ ایران، یک مترجم کنار من روی نیمکت نیست. نمی دانم این مشکل از استقلال یا فدراسیون فوتبال است. این یک بی حرمتی برای من است و برای من قابل قبول نیست. نمی دانم از سوی چه کسی بوده که با من مشکل داشته است ولی اگر کسی مسئله ای دارد بیاید و رو صحبت کند، نه این که اینطور حقه بزند. این بی احترامی است. البته من کسی نیستم که بخواهم تسلیم شوم و پس از دو ماه کار سخت، قطعا به کارم به خاطر طرفداران فوق العاده استقلال ادامه می دهم. اسم کاری که با من کردند را بی احترامی نمی توانم بگذارم؛ این کار خرابکاری بود.

او اضافه نمود: ما بازی را بد آغاز کردیم و ماشین سازی بهتر بود. در دقایق ابتدایی ماشین سازی یک موقعیت خوب داشت که حسینی مهار کرد. عکس العمل ما این بود که ما بهتر شدیم و بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم به ماشین سازی اجازه ندادیم که از نیمه زمینش عبور کند. ما مستحق این باخت نبودیم. گلی که خوردیم به خاطر یک اشتباه اجتناب ناپذیر در فوتبال بود. به ماشین سازی بابت این برد تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 301

به "استراماچونی پس از شکست مقابل ماشین سازی از کوره در رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی پس از شکست مقابل ماشین سازی از کوره در رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید