استاندارمازندران درگذشت حبیب الله الطافی پیشکسوت نامی کشتی مازندران و داور بین المللی کشتی را تسلیت گفت

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری اریا- احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیامی؛ درگذشت حبیب الله الطافی، پیشکسوت نامی کشتی مازندران و داور بین المللی کشتی را تسلیت گفت .

استاندارمازندران درگذشت حبیب الله الطافی پیشکسوت نامی کشتی مازندران و داور بین المللی کشتی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری،متن پیغام استاندار مازندران به توضیح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت زنده یاد حبیب الله الطافی، پیشکسوت نامی کشتی مازندران، مربی کارآزموده و داور بین المللی کشتی موجب اندوه و تالم فراوان اینجانب شد.

شادوران الطافی، مرد اخلاق و معنویت کشتی مازندران، بهمان اندازه که در صحنه های تربیت کشتی گیران مازنی اهتمام کرد، به مراتب و بیش از آن از کارنامه درخشانی در داوری کشتی در سطوح بین المللی برخوردار بود.

تربیت داوران کشتی، دمیدن در سوت داوری کشتی مسابقات المپیک و سمت نخستین رییس مازنی کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ... موید این مدعاست.

درگذشت حبیب الله الطافی که با صفت پهلوانی زیست و نام نیک از خود برجای گذاشت و برای کشتی مازندران پایگاهی فنی و معنوی بشمار می آمد را به خانواده عظیم کشتی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته، از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آن فقید سعید؛ رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر، شکیبابی و عافیت مسئلت دارم.

امیدوارم؛ منش و روش انسانی و پهلوانی عظیمانی چون زنده یاد الطافی الگویی برای جوانان و آینده سازان ورزش استان و کشور باشد.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1329

به "استاندارمازندران درگذشت حبیب الله الطافی پیشکسوت نامی کشتی مازندران و داور بین المللی کشتی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارمازندران درگذشت حبیب الله الطافی پیشکسوت نامی کشتی مازندران و داور بین المللی کشتی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید