استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

به گزارش شاتر عکاسی، اصغر آقامحمدی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اصغر آقامحمدی، استاد گروه آموزشی بیماری های بچه ها، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی اطفال دانشکده پزشکی و رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اثر ابتلاء به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی درگذشت اصغر آقامحمدی استاد گروه آموزشی بیماری های بچه ها، فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی اطفال دانشکده پزشکی و رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی دانشگاه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: فقدان این استاد ارزشمند را که سالیان متمادی و تا آخرین لحظات حیات، در امر پژوهش، تحقیق و آموزش و همچنین درمان بیماران فعالیت داشتند، به خانواده محترم ایشان، دانشجویان و دانشگاهیان گرامی، خصوصا همکاران ایشان در دانشکده پزشکی و مرکز طبی بچه ها تسلیت عرض کرده، از خداوند منان برای آن استاد فقید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم.

اصغر آقامحمدی رتبه اول گروه علوم بالینی و سلامت بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی را از آن خود کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1327

به "استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید