ادعای سایت ایتالیایی: بارسلونا کوتینیو را به یوونتوس پیشنهاد داده است

به گزارش شاتر عکاسی، یک رسانه ایتالیایی مدعی شده است که باشگاه بارسلونا تمایلی به حفظ ستاره برزیلی اش ندارد و جذب او را به بانوی پیر پیشنهاد نموده است.

ادعای سایت ایتالیایی: بارسلونا کوتینیو را به یوونتوس پیشنهاد داده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سایت کالچو مرکاتو نوشته است که روابط تجاری خوبی که میان دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا وجود دارد، ممکن است بار دیگر منجر به انجام یک معامله میان آنها در بازار نقل وانتقالات ماه ژانویه گردد.

طبق ادعای کالچو مرکاتو، دو باشگاه پس از مذاکره برای معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ در انتها فصل گذشته حالا ممکن است برای انتقال فیلیپه کوتینیو به تورین بار دیگر وارد مذاکره شوند.

در گزارشی که سایت ایتالیایی منتشر نموده، آمده است که بارسلونا به یوونتوس پیشنهاد نموده که بازیساز برزیلی کاتالان ها را به خدمت بگیرد تا حداقل از پرداخت حقوق او معاف گردد. این درحالی است که رونالد کومان سرمربی بارسلونا در این فصل بارها به صراحت گفته که خواستار ماندن کوتینیوست. اما اینکه آیا او طی یکی دو ماه اخیر درباره استفاده از گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا در برنامه های تاکتیکی اش تجدیدنظر نموده است یا خیر، معین نیست.

در همین حال کالچو مرکاتو مدعی شده است که یوونتوس تمایلی به جذب کوتینیو ندارد، چرا که سوای هزینه بالای خرید او در شرایط اقتصادی نامساعد باشگاه، سرمربی تیم آندره آ پیرلو هم قصد ندارد با آوردن یک رقیب برای دژان کولوسفسکی از بازیکن سوئدی جدید تیمش سلب اعتماد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1342

به "ادعای سایت ایتالیایی: بارسلونا کوتینیو را به یوونتوس پیشنهاد داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای سایت ایتالیایی: بارسلونا کوتینیو را به یوونتوس پیشنهاد داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید