اتفاقی که بعد از 103 بازی برای استقلال می افتد

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر این امکان را به تیم استقلال داد تا در صورت کسب حتی یک امتیاز از نساجی، برای اولین بار در این فصل و بعد از 103 بازی در لیگ برتر، بالاتر از پرسپولیس قرار گیرد.

اتفاقی که بعد از 103 بازی برای استقلال می افتد

آخرین باری که آبی پوشان در جدول رده بندی بالاتر از پرسپولیس قرار داشتند به هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم باز می شود. آبی پوشان در هفته بیست و هشتم آن دوره از مسابقات بالاتر از استقلال خوزستان و پرسپولیس، در صدر جدول قرار داشتند که این آخرین صدرنشینی آنها در لیگ هم بود.

این آمار نشان می دهد آخرین صدرنشینی آبی پوشان در لیگ و آخرین حضور آنها بالاتر از پرسپولیس با پرویز مظلومی بوده و بعد از وی هیچ یک از مربیان استقلال این تجربه را نداشتند.

حالا این شرایط برای استراماچونی فراهم شده تا حتی در صورت کسب یک امتیاز مقابل نساجی 19 امتیازی شده و با امتیازی برابر با سرخ پوشان و به لطف تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از این تیم قرار بگیرد که در این صورت این اتفاق بعد از 103 هفته فوتبالی و 103 بازی رخ خواهد داد. پیروزی در این بازی هم باعث می شود آبی پوشان 20 امتیازی شده و با 2 امتیاز بالاتر از سرخ پوشان در رده سوم جدول قرار گیرد.

دیدار تیم های استقلال و نساجی از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 روز دوشنبه چهارم آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 578

به "اتفاقی که بعد از 103 بازی برای استقلال می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی که بعد از 103 بازی برای استقلال می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید