اتباع خارجی مبتلا به کرونا در فارس رایگان درمان می شوند

به گزارش شاتر عکاسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد:تا به امروز هیچ مورد مثبت ابتلای اتباع خارجی به کرونا در این استان گزارش نشده است و در صورت ابتلای اتباع خارجی به این بیماری، درمان آن ها رایگان خواهد بود.

اتباع خارجی مبتلا به کرونا در فارس رایگان درمان می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سید احمد احمدی زاده، شنبه 23 فروردین اضافه نمود: به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اتباع بیگانه در استان فارس، تا به امروز 76 هزار پیامک با محتوای آموزشی و همچنین تأکید بر لزوم در خانه ماندن برای اتباع خارجی دارای کارت آمایش، شرکت کنندگان در طرح سرشماری اتباع و خانوارهای غیرمجاز دارای دانش آموز مجاز ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین فرایند صدور برگ تردد درون و برون استانی برای اتباع دارای کارت آمایش نیز متوقف شده و میهمان شهرهای شهید دستغیب جهرم و شهید بهشتی سروستان نیز به طور منظم و روزانه ضدعفونی می شوند.

او اظهار کرد: خط کارگاه فراوریی البسه در میهمان شهر شهید بهشتی سروستان نیز به فراوری ماسک تغییریافته که تا به امروز حدود 200 هزار ماسک در این واحد فراوری و باقیمت نازل در بین اتباع توزیع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه نمود: همچنین با پیگیری و رایزنی با دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان در شیراز، یاری های نقدی و غیر نقدی به تعدادی از خانوارهای آسیب پذیر اتباع خارجی که دارای مسائل معیشتی شدید هستند داده شده است.

احمدی زاده، تعداد اتباع خارجی مجاز استان فارس را حدود 200 هزار نفر برشمرد و گفت: بر اساس هماهنگی اجرا شده با بیمه سلامت استان، دفترچه های بیمه سلامت اتباع خارجی که اعتبار آن ها سرانجام یافته بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان تا سی ام اردیبهشت 99 تمدید اعتبارشده اند و مراکز درمانی هم ملزم به ارائه خدمات درمانی به صاحبان دفترچه ها هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 965

به "اتباع خارجی مبتلا به کرونا در فارس رایگان درمان می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتباع خارجی مبتلا به کرونا در فارس رایگان درمان می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید