آمریکا به دنبال تحریم شرکت های چینی بیشتری است

به گزارش شاتر عکاسی، منابع مطلع اعلام کردند: دولت ترامپ در راستای سفت کردن چفت و بست سیاست خود در قبال چین میخواهد، چندن شرکت چینی جدید را تحریم کند.

آمریکا به دنبال تحریم شرکت های چینی بیشتری است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، منابع مطلع شب گذشته اعلام کردند که دولت ترامپ میخواهد، چند شرکت عظیم چینی را در لیست شرکت های تحریم شده خود اضافه کند.

به گزارش رویترز، از جمله این شرکت ها، شرکت های فعال در حوزه هوافضا و زیر مجموعه های آن است که نقش مهمی در توسعه صنعت هوانوردی در چین به خصوص در ساخت هواپیما های مسافربری در این کشور ایفا می نماید.

قرار است روز 20 ژانویه جو بایدن سکان ریاست جمهوری آمریکا را به دست گیرد و احتمالا این اقدام توسط دولت ترامپ و با هدف سفت کردن چفت و بست سیاست های این کشور در قبال چین حتی پس از روی کار آمدن بایدن انجام می گردد.

انتظار می رود آمریکا تا پیش از روی کار آمدن بایدن 80 شرکت چینی را تحریم کند. تعدادی از این شرکت ها قرار است به بهانه ارتباط با ارتش چین از سوی وزارت بازرگانی آمریکا، تحریم شوند.

منابع مطلع می گویند، تعدادی دیگر به خاطر به بهانه نقض حقوق بشر در این کشور تحریم می شوند.

از جمله دیگر شرکت های عظیم چینی که قرار است به لیست تحریم های آمریکا اضافه گردد، شرکت سنیک است که در زمینه فراوری تراشه های الکترونیکی فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1408

به "آمریکا به دنبال تحریم شرکت های چینی بیشتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به دنبال تحریم شرکت های چینی بیشتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید