شروع حمل مشعل المپیک توکیو با شرایط خاص، حضور رئیس جمهور یونان

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که هنوز به درستی تعیین نیست این دوره از بازی ها در همان تاریخ 3 تا 19 مرداد سال آینده برگزار خواهد شد یا نه، کمیته المپیک یونان در تدارک مراسم تحویل مشعل این دوره از بازی ها به ژاپنی هاست.

شروع حمل مشعل المپیک توکیو با شرایط خاص، حضور رئیس جمهور یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

یونانی ها قصد دارند روز پنجشنبه هفته جاری طی مراسمی ویژه که با حضور ماترینا ساکلاروپولو رئیس جمهور جدید این کشور برگزار خواهد شد، مشعل سی و دومین دوره بازی های المپیک را به ژاپنی ها تحویل دهند.

براساس برنامه ریزی انجام شده به دلیل شیوع ویروس کرونا با تدابیر خاص برگزار خواهد شد و تعداد کمی از نمایندگان کمیته برگزاری بازی های المپیک در آن حضور خواهند داشت. این مراسم توسط دو حمل نماینده از یونان و دو حمل نماینده از ژاپن در ورزشگاه ملی یونان و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

این مراسم به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه یونان و پشت درهای بسته برگزار می گردد.

مسئولان ژاپنی نیز قصد دارند از هفته آینده مراسم حمل مشعل المپیک در این کشور را از شهر فوکوشیما شروع نمایند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک قرار است از 3 تا 19 مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو ژاپن برگزار گردد که البته هنوز تعیین نیست با گسترش کرونا در جهان این بازی ها سر موقع برگزار گردد یا با چند ماه تأخیر همراه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 790

به "شروع حمل مشعل المپیک توکیو با شرایط خاص، حضور رئیس جمهور یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع حمل مشعل المپیک توکیو با شرایط خاص، حضور رئیس جمهور یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید