با stylebot کروم ظاهر سایتها را تغییر دهید

به گزارش شاتر عکاسی، امروز میخواهیم افزونه ای از گوگل کروم را معرفی کنیم ممکن است خیلی برایتان کاربردی باشد، با stylebot کروم میتوانید ظاهر سایتها را تغییر دهید و این تغییرات را ذخیره و همیشه همانطور از آن سایت استفاده کنید.

با stylebot کروم ظاهر سایتها را تغییر دهید

کاربرانی که از فایرفاکس استفاده می‌کنند، می‌دانند که هر گاه ظاهر صفحه‌ای مورد علاقه‌شان نباشد، می‌توانند با استفاده از افزونه‌های گریزمانکی یا استایلیش، صفحه را با سلیقه خود هماهنگ کنند، مثلا فونت را تاهوما کنند یا هر وقت لازم باشد، شیوه نمایش را راست به چپ کنند. به این ترتیب وقتی در گوگل ریدر، فرندفید یا توییتر هستند، اصلا لازم نیست، فونت ریز آنها را برای فارسی تحمل کنند.

اما همه که از فایرفاکس استفاده نمی‌کنند! خیلی‌ها هم عاشق کروم هستند. مدتی بود دنبال یه افزونه مشابه خوب برای کروم می‌گشتم تا اینکه دیشب افزونه Stylebot را پیدا کردم.

افزونه استایل بات همه کارهایی که گریزمانکی و استایلیش می‌کنند، انجام می‌دهد، به علاوه دارای یک ویژگی بسیار خوب هم هست: با استایل بات هر کاربر، بدون داشتن دانش CSS، می‌تواند به راحتی استایل مورد نظر خود را بسازد. می‌پرسید، چگونه؟!

خیلی راحت! بعد از نصب افزونه، هر وقت خواستید استایل صفحه‌ای را تغیر بدهید، در نوار آدرس روی CSS کلیک کنید. همچین ستونی در صفحه ظاهر می‌شود:

حالا نشانگر موس را روی قسمتی از صفحه ببرید که قصد تغییر آرایشش را دارید و کلیک کنید. بعد خیلی راحت ظاهر متن، رنگ پشت زمینه، نوع حاشیه‌بندی و چیزهای دیگر را تغییر بدهید. البته اگر اندک دانش CSS داشته باشید با کلیک بر روی Advanced می‌توانید به صورت دستی تغییرات پیشرفته‌تری را هم اعمال کنید!

انتشار: 6 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2

به "با stylebot کروم ظاهر سایتها را تغییر دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با stylebot کروم ظاهر سایتها را تغییر دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید