به احترام مردم اردکان استعفا کردم، صعود به المپیک مهم است

به گزارش شاتر عکاسی، مسعود آرمات در تبادل نظر با خبرنگاران درباره دلیل استعفایش از تیم خاتم اردکان گفت: پس از بازی مقابل پیغام و شکست مقابل این تیم، به خاطر مردم اردکان که از نتایج تیم ناراحت بودند، استعفا دادم اما این استعفا مورد قبول اعضای هیئت مدیره قرار نگرفت و به همین دلیل همچنان به عنوان سرمربی در این تیم حضور دارم. راه سختی در پیش داریم و به دنبال جبران نتایج هستیم.

به احترام مردم اردکان استعفا کردم، صعود به المپیک مهم است

وی اضافه نمود: روز چهارشنبه بازی سخت و حساسی مقابل تیم پیکان در پیش داریم و برای این بازی راهی تهران هستیم. امیدواریم در دو بازی باقیمانده تا پیش از تعطیلات مسابقات، نتایج خوبی کسب کنیم و بازی با کیفیتی ارائه دهیم و بتوانیم صندلی مان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم و ان شاءالله پس از سرانجام تعطیلات و مسابقات، تیمی متفاوت از خاتم را ببینید.

آرمات درباره تصمیم فدراسیون برای تعطیلی مسابقات لیگ، گفت: تصمیم درستی گرفته شد چرا که ورود به المپیک برای ما مهم است. به دلیل احتمال افزایش مصدومیت ها، این تصمیم گیری به موقع بود. ملی پوشان فرصت دارند تا بیشتر کنار یکدیگر باشند و روحیه آنها افزایش یابد تا برای حضور در انتخابی المپیک به میزبانی چین، مهیا گردد اما ای کاش لژیونرها نیز بتوانند زودتر به اردوهای تیم ملی ملحق شوند و فدراسیون در این زمینه رایزنی های لازم راانجام دهد.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان توضیح داد: با توجه به تغییراتی که در برنامه لیگ به وجود آمده احتمالاً مسابقات به سال آینده کشیده می گردد که ایرادی ندارد و می توان کمی از فشردگی لیگ کاهش دهد. به هر حال باشگاه ها نیز سرمایه گذاری نموده اند. اگر بتوان مرحله پلی آف را حذف کرد نیز کمی از فشردگی کاسته می گردد اما بعید می دانم این اتفاق رخ دهد چرا که مربیان با آن مخالفت خواهند کرد و اکثر تیم ها برای حضور در جمع 8 تیم و صعود به پلی آف کوشش می نمایند.

وی ادامه داد: قرار است روز چهارشنبه جلسه ای با سرمربیان تیم برگزار گردد و ممکن است در ادامه تیم های بدون ملی پوش، مسابقات خود را پیگیری نمایند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، بهتر است و همان 28 آذر زمان ادامه به کار مسابقات لیگ از سر گرفته گردد، بهتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 582

به "به احترام مردم اردکان استعفا کردم، صعود به المپیک مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به احترام مردم اردکان استعفا کردم، صعود به المپیک مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید